divendres, 16 de maig del 2008

"La vida a la porta de la nevera"


Pel que sé, aquest llibre que ens recomana l'Helena explica la relació entre una mare i la seva filla mentre es deixen notes a la nevera (el títol és més que explícit!)Diuen que en menys d'una hora està llegit, per tant és molt recomanable per als mandrosos... o per als qui volen una història emotiva en poques paraules. A vegades llegim llibres inacabables que ens acaben transmetent el mateix que un poema, un conte, o un relat planer i directe com aquest. Aquí no hi ha excuses...

LHelena diu:
Joan!
Bé jo de llibres la veritat no en tinc molta idea, ja que llegir llegir jo no gaire, m'agrada llegir si el llibre és interessant i em puc passar hores però no tinc temps, tot i així hi ha un llibre que em va agradar ja que és diferent de la resta i és molt fàcil de llegir; es diu: "La vida a la porta de la nevera".
Helena Gil.