dimarts, 20 de maig del 2008

Electric Light Orchestra


Ens visita el GRAN Ramon Boixader (nois i noies, posem-nos drets!) i ens acosta a un disc del 1977 (no és tan antic, Ramon, que jo ja tenia tres anyets... o potser sí i m'estic fent gran...)El disc és una de les referències pop de tots els temps; està carregat de melodies d'aquelles que se't claven a la memòria. A mi m'agraden més altres temes com "Night in the city" o "Turn to stone", però l'expert és ell. Fixeu-vos com s'assemblen a Bee Gees (sense ser tan ensucrats), i com avui hi ha grups que els tenen com a referència i que els imiten (per exemple, el sobrevalorat Mika o els divertits Scissor Sisters). De, fet tot el que soni pop surt dels Beatles o d'aquests ELO. El Ramon ha triat el tema que esteu escoltant, el més "pel·liculero" (es nota l'afició per les bandes sonores!) Esperem que ens visitis sovint i ens il·luminis amb joies com aquesta (encara que sigui des del quaternari...)

En Ramon diu:
M'agraden els grups que avui en dia són anomenats amb substantius del pleistocè (dinosaures, etc). Jo sóc un fan de l'ELO (Electric Light Orchestra). Recomano un disc: "Out of the blue" i una cançó: "Standing in the rain"
free music