dijous, 15 de maig del 2008

BELLE AND SEBASTIAN?

Aaaaaaaaaaai! La Maria diu que li agradaria que parléssim de Belle & Sebastian... i quin bon gust que tens! Potser no sap que aquí ha tocat la meva gran debilitat, que en tinc moltes, però aquesta és LA-DEBILITAT. Personalment, crec que hi ha un abans i un després dels de Glasgow, que m'han marcat des del primer disc, que com molt bé diu la Maria es diu "Tigermilk". De fet, jo faria una secció només per a ells..! Però no cal fer-se pesat. De moment, aquí us deixo la cançó que ha triat la Maria, que és "Funny little frog" de l'últim disc ("The Life Pursuit"). Ara practiquen aquest pop lluminós, però no sempre ha estat tot tan alegre i festiu. De fet, el cantant i líder de la banda, Stuart Murdoch, sempre havia apostat per cançons més malencòniques, retratant les pors de joventut. Ara s'ha fet gran i somriu més que mai. I la banda també. I jo també. Mireu això i remeneu al Deezer i al You Tube!