divendres, 16 de maig del 2008

"La chaqueta metálica", Stanley Kubrick


Encetem la secció cinematogràfica d'aquest bloc amb una recomanació del Joan Cabré; una gran pel·lícula d'un gran director. Personalment hi estic d'acord. Apunteu-vos-la a la llista d'im-pres-cin-di-bles!

En Joan Cabré diu:
Bé, ara m'agradaria entrar en terreny cinematogràfic, ja que de moment s'ha tocat poc en aquest blog. Afortunadament, tinc un convidat d'honor per estrenar la secció de pel·lícules: ni més ni menys que el mestre Stanley Kubrick amb una de les seves famoses -tot i que no la millor- cintes. Es tracta de "La Chaqueta Metálica", un film del 1987 que reflecteix amb un humor fort i sarcàstic el drama de la guerra del Vietnam. El missatge que ens transmet és totalment antibèl·lic, i ho podem comprovar gràcies als contrastos entre situacions esperpèntiques i moments dramàtics envers la mort d'un company. Això només és un petit exemple d'una pel·lícula que arriba gairebé a les dues hores. Destaco també que l'eloqüent i trepidant inici acaba per donar lloc a una segona part no tan emocionant i divertida, tot i que la qualitat es manté força constant al llarg del film. No us destaparé pas més detalls de la trama, sou vosaltres qui heu de gaudir de la pel·lícula. Per suposat, jo vaig passar una bona estona veient-la!

1 comentari:

Twiggy_miss ha dit...

L'altre dia la vaig veure al videoclub i el noi (guapo, guapíssim -em sembla que només llogo pel·lícules per veure'l-) me la va recomanar.

doncs el pròxim cap de setmana toca 'la chaqueta metálica' i a veure que tal.

petons :)